အတြဲ(၂)အမွတ္စဥ္(၃)                 ႏွစ္၏ဒုတိယေျမာက္သာမန္တနဂၤေႏြေန႔             ၁၅-၁-၂၀၁၂

ပထမက်မ္းစာ၊                                                                                                             

                        အိုသခင္ အမိန္႔႐ွိေတာ္မူပါ၊- ကိုယ္ေတာ္၏ အေစခံသည္ နားစြင့္လ်က္႐ွိပါ၏၊

ဆာမူအဲလ္ပထမေစာင္(သို႔မဟုတ္)ဓမၼရာဇ၀င္ပထမေစာင္                                                         ( ၃ း ၃ - ၁၀ ႏွင့္ ၁၉ )

                ထိုေန႔ရက္တို႔၌ ဆာမူအဲလ္သည္ ဘုရားသခင္၏ေသတၱာေတာ္႐ွိရာ သခင္ဘုရား၏ဗိမာန္ေတာ္၌ အိပ္ေနေလ၏၊- သခင္ဘုရားသည္ ဆာမူအဲလ္ကို ေခၚသျဖင့္ ဆာမူအဲလ္က ကၽြႏ္ုပ္႐ွိပါ၏ဟု ျပန္ေျဖေလ၏၊-ထို႔ေနာက္ေဟလီထံသို႔ေျပး၍ ကၽြႏ္ုပ္ကို ကိုယ္ေတာ္ေခၚသည့္အတိုင္း ကၽြႏ္ုပ္႐ွိပါ၏ဟု ဆို၏၊-ေဟလီကလည္း သင့္ကိုငါမေခၚ၊ျပန္သြား၍အိပ္ေလာ့ဟုဆို၏၊- ဆာမူအဲလ္သည္လည္း ျပန္သြား၍အိပ္ေလ၏၊-သခင္ဘုရားသည္ ဆာမူအဲလ္ကို တစ္ဖန္ေခၚေလ၏၊-ဆာမူအဲလ္သည္လည္း ထ၍ ေဟလီထံသို႔သြားၿပီးလွ်င္ ကိုယ္ေတာ္ေခၚသည့္အတိုင္း ကၽြႏ္ုပ္႐ွိပါ၏ဟုဆို၏၊-ေဟလီကလည္း ငါ့သား သင့္ကိုငါမေခၚ ျပန္သြား၍အိပ္ေလာဟုဆို၏၊- ထိုအခ်ိန္၌ ဆာမူအဲလ္သည္ ဘုရားသခင္ကိုမသိေသးေခ်၊-သခင္ဘုရား၏ဗ်ာဒိတ္ေတာ္ကို လည္းမခံရေသး၊သခင္ဘုရားသည္ ဆာမူအဲလ္ကို တတိယအႀကိမ္တစ္ဖန္ေခၚေလ၏၊-ဆာမူအဲလ္သည္လည္ ေဟလီထံသို႔ သြား၍ ကိုယ္ေတာ္ေခၚေတာ္မူသည့္အတိုင္း ကၽြႏ္ုပ္႐ွိပါ၏ဟုဆိုေလ၏၊-သို႔ျဖစ္၍ေဟလီသည္ သူငယ္ကို သခင္ဘုုရားေခၚေတာ္ မူေၾကာင္းနားလည္၍ ဆာမူအဲလ္အား သြား၍အိပ္ေလာ့၊-သင့္ကိုေနာက္တစ္ဖန္ေခၚလွ်င္အိုသခင္ကိုယ္ေတာ္၏ကၽြန္နားစြင့္ လ်က္႐ွိပါ၏ အမိန္႔႐ွိေတာ္မူပါ ဟုေျပာေလာ့ဟု ဆိုေလ၏၊-ထို႔ေၾကာင့္ ဆာမူအဲလ္သည္ မိမိ၏ေနရာသို႔သြား၍ အိပ္ေလ၏၊- သခင္ဘုရားသည္ႂကြလာေတာ္မူ၍ ရပ္လ်က္အရင္အထက္က ေခၚခဲ့သည့္အတိုင္း-ဆာမူအဲလ္-ဆာမူအဲလ္ ဟုေခၚေလ၏၊-ဆာမူအဲလ္ကလည္း ကိုယ္ေတာ္၏ အေစခံသည္ နားစြင့္လ်က္႐ွိပါ၏၊အမိန္႔႐ွိေတာ္မူပါဟုေလွ်ာက္ေလ၏၊-ဆာမူအဲလ္သည္ ႀကီးျပင္းလာ၍ ဘုရားသခင္သည္ သူႏွင့္အတူ႐ွိေတာ္မူသျဖင့္ ကိုယ္ေတာ္၏ ႏႈတ္ကပါ႒္ေတာ္အားလံုးစံုတုိ႔သည္ ျပည့္စံုျခင္းသို႔ ေရာက္သတည္း၊-

                                                ဤသည္ကား ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပါဌ္ေတာ္ေပတည္း။

ဆာလံသီခ်င္းဧက်ဴးျခင္း၊

ဆာလံ ၃၉၊

 သံၿပိဳင္။                   ။အိုသခင္ ကိုယ္ေတာ္၏အလိုေတာ္ကို ေဆာင္႐ြက္ရန္ ကၽြႏ္ုပ္ေရာက္လာပါ၏၊

၁။         ။ကၽြႏ္ုပ္သည္ သခင္ဘုရားကို ေမွ်ာ္လင့္တမ္းတလ်က္႐ွိပါ၏။ကိုယ္ေတာ္သည္လည္း ကၽြႏ္ုပ္အား နားေညာင္းေတာ္မူ ၏၊-ကိုယ္ေတာ္သည္ ဘုရားသခင္အားခ်ီးက်ဴးျခင္းငွာ ကၽြႏ္ုပ္၏ ႏႈတ္ျဖင့္ သီခ်င္းသစ္ကို သီဆိုေစေတာ္မူ၏၊-(သံၿပိဳင္)

၂။         ။ကိုယ္ေတာ္သည္ ပူေဇာ္သကၠာယမ်ားကို အလို႐ွိေတာ္မမူ၊-သို႔ေသာ္ ကၽြႏ္ုပ္၏နားကို ဖြင့္ေပးေတာ္မူ၏၊-ကိုယ္ေတာ္ သည္ အျပစ္ေျဖရာယဇ္ကိုလည္း ေတာင္းခံေတာ္မမူ၊-ထိုအခါ ကၽြႏ္ုပ္သည္လာပါၿပီဟု ကၽြႏ္ုပ္ကႁမြတ္ဆိုပါ၏၊-(သံၿပိဳင္)

၃။         ။က်မ္းစာေတာ္၌ ကၽြႏ္ုပ္အေၾကာင္းကိုေရးထားပါ၏၊-အိုကၽြႏ္ုပ္၏ဘုရားသခင္ ကၽြႏ္ုပ္သည္ ကိုယ္ေတာ္၏ အလိုေတာ္ ကိုေဆာင္႐ြက္ရန္အလို႐ွိပါ၏၊-ကိုယ္ေတာ္၏ပညတ္တရားေတာ္မ်ားသည္လည္း ကၽြႏ္ုပ္၏ႏွလံုးသား၌ တည္႐ွိပါ၏၊-(သံၿပိဳင္)

၄။         ။ပရိသတ္အလယ္၌ ကိုယ္ေတာ္၏တရားေတာ္ကို ကၽြႏ္ုပ္ေၾကညာခဲ့ပါၿပီ၊-အိုသခင္ ကၽြႏ္ုပ္၏ႏႈတ္မ်ားကို ပိတ္မထား ေၾကာင္းကို ကိုယ္ေတာ္အသိပင္ျဖစ္ပါ၏။-(သံၿပိဳင္)

 

ဒုတိယက်မ္း။

 သင္တို႔၏ ကိုယ္ခႏၶာတို႔သည္ ခရစၧတူးသခင္၏ ကိုယ္အဂၤါအစိတ္အပိုင္းမ်ားျဖစ္ၾကသည္၊

 

မြန္ျမတ္ေသာတပည့္ေတာ္ႀကီး သံေပါလူး ေကာ္ရင္းသီၿမိဳ႕ သားတို႔ထံ ေရးေသာစာပထမေစာင္ ( ၆ း ၁၃ မွ ၁၅ ႏွင့္ ၁၇ မွ ၂၀ အထိ)

ကိုယ္ခႏၶာသည္ ကာမဂုဏ္စည္းစိမ္လိုက္စားရန္မဟုတ္၊-သခင္ဘုရားအဖို႔ျဖစ္၍   သခင္ဘုရားသည္လည္း  ကိုယ္ခႏၶာအဖို႔ျဖစ္ သည္၊-ဘုရားသခင္သည္ သခင္ဘုရားကို ႐ွင္ျပန္ထေျမာက္ေစသကဲ့သို႔ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ကိုလည္း မိမိတန္ခိုးေတာ္ျဖင့္ ႐ွင္ျပန္ထ ေျမာက္ေစေတာ္မူလိမ့္မည္၊-သင္တို႔၏ ကိုယ္ခႏၶာတို႔သည္ ခရစၧတူးသခင္၏ ကိုယ္အဂၤါအစိတ္အပိုင္းမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း မသိၾကသေလာ၊သခင္ဘုရားႏွင့္မခြဲခြာတည္ၿမဲေသာ သူသည္ ကိုယ္ေတာ္ႏွင့္တစ္စိတ္တည္းျဖစ္သည္၊- ကာမဂုဏ္စည္းစိမ္ လိုက္စားေသာသူမူကား မိမိကုိယ္ကိုျပစ္မွားသည္၊အေၾကာင္းမူကား သင္တို႔ဘုရားသခင္ထံေတာ္မွ ခံယူရ၍ သင္တို႔တြင္ က်ိန္းေအာင္းေတာ္မူေသာ သန္႔႐ွင္းေသာ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ဗ်မယန္ေတာ္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သင္တို႔ကိုယ္ကို သင္တို႔မပိုင္ဆိုင္ ေၾကာင္းသင္တို႔မသိၾကသေလာ့၊သင္တို႔သည္ အဖိုးႀကီးေပး၍ ၀ယ္ယူထားေသာ သူမ်ားျဖစ္ၾကသည္၊-ထို႔ေၾကာင့္ သင္တို႔၏ ကိုယ္ခႏၶာျဖင့္ ဘုရားသခင္ကို ဂုဏ္ျပဳၾကေလာ့၊-

                                            ဤသည္ကား ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပါဌ္ေတာ္ေပတည္း။

 အာေလလူယား။

                        ခရစၧတူးသခင္တည္းဟူေသာ မက္ဆီးယားကို ကၽြႏ္ုပ္တို႔ေတြ႔ရၿပီ၊-ေက်းဇူးေတာ္ႏွင့္သမၼာတရားသည္

                        ကိုယ္ေတာ္အားျဖင့္ ျဖစ္သတည္း။

အာေလလူယား။

 ဧ၀ံေဂလိက်မ္း။

ကိုယ္ေတာ္ဘယ္မွာေနေတာ္မူသည္ကို ျမင္ၾကသျဖင့္ ထိုေန႔အထံေတာ္၌ ေနၾက၏။

သံေယာဟန္ေရးထားေသာ သန္႔႐ွင္းေသာ ဧ၀ံေဂလိက်မ္း။                                                  ( ၁ း ၃၅  မွ  ၄၂ အထိ )

ထိုကာလ၌ ေယာဟန္သည္ မိမိတပည့္ႏွစ္ေယာက္ႏွင့္အတူရပ္ေနစဥ္။ေယဇူးေလွ်ာက္သြားေတာ္မူသည္ကိုျမင္လွ်င္ ဘုရားသခင္၏သိုးငယ္ေတာ္ကိုၾကည့္ၾကဟုဆို၏၊-ထိုစကားကို တပည့္ႏွစ္ေယာက္တို႔ၾကားလွ်င္ ေယဇူး၏ေနာက္သို႔လိုက္ၾက ၏။- ေယဇူးသည္လည္း လွည့္၍ မိမိေနာက္သို႔လိုက္ၾကသည္ကို ျမင္ေတာ္မူလွ်င္ အဘယ္အရာကို အလို႐ွိၾကသနည္းဟု သူတို႔ အားမိန္႔ေတာ္မူ၏၊-သူတို႔ကလည္းရဗၹီ(အဓိပၸါယ္ကာ ဆရာ ဟုဆိုလိုသည္၊) ကိုယ္ေတာ္သည္ အဘယ္မွာေနေတာ္မူသနည္း ဟု ေလွ်ာက္ၾက၏။-ကိုယ္ေတာ္ကလည္းလာ၍ၾကည့္ၾကေလာ့ဟု သူတို႔အား မိန္႔ေတာ္မူ၏။-သူတို႔သည္ လာ၍ ကိုယ္ေတာ္ဘယ္မွာ ေနသည္ကိုၾကည့္ၾကသျဖင့္ ထိုေန႔အထံေတာ္၌ ေနၾက၏၊အခ်ိန္ကား ဆယ္နာရီခန္႔႐ွိ၏။ -ေယာဟန္ထံမွၾကားရ၍ ေနာက္ေတာ္  သို႔လိုက္ၾကေသာ လူႏွစ္ေယာက္တို႔တြင္ တစ္ဦးသည္ စီမုန္ေပတ႐ူး၏ အစ္ကိုအႁႏၵယ္ျဖစ္၏။ -သူသည္ မိမိညီစီမုန္ကို ေရွးဦးစြာ ေတြ႔လွ်င္ ငါတို႔သည္ မက္ဆီးယားကို(ခရစၧတူးဟုဆိုလိုသည္)ေတြ႔ၿပီဟုဆို၏၊-သူ႔ကို ေယဇူးထံေတာ္သို႔ပို႔ေလ၏၊-(အဓိပၸါယ္ကား ေပတ႐ူးကိုဆိုလိုသည္။)ဟုမ္ိန္႔ေတာ္မူ၏။

ဤသည္ကား ဘုရားသခင္၏ ႏႈတ္ကပါဌ္ေတာ္ေပတည္။

 

ကမၼဌာန္းေထာက္႐ႈခ်က္၊-

               

          ခ်စ္စြာေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြအေပါင္းတို႔၊- သိပၸံပညာ႐ွင္ႀကီး နယူတန္သည္ သစ္ပင္ေပၚမွ ပန္းသီးေႂကြက်သည့္အျဖစ္ကို ႐ႈျမင္ၿပီး ကမၻာ့ဆြဲအင္အား ကို ေဖၚထုတ္ႏိုင္ခဲ့ပါသည္၊-ထို႔အတူ သိပၸံပညာ႐ွင္ အာေခမိဒိသည္လည္း ေရခ်ိဳင့္ႀကီးတဲ ေရဆင္းခ်ိဳးရာမွ လွ်ံထြက္လာေသာ ေရမ်ားကို ၾကည့္ၿပီး လက္စြဲထဲမွ ေ႐ႊႏွင့္ေၾကး တို႔၏ ပါ၀င္ေပါင္းစပ္ေသာ အခ်ိဳးကို တိက်စြာေဖၚထုတ္ႏိုင္ခဲ့ပါသည္၊ထို႔အျပင္ သိပၸံပညာ႐ွင္ အက္ဒီဆင္သည္လည္း ေလတံခြန္လႊတ္ရာမွ မိုးႀကိဳးပစ္ခံရကာ ေလ တံခြန္ႀကိဳးမွတဆင့္ လွ်ပ္စစ္စီးေၾကာင္းကိုေတြ႔ၿပီး လွ်ပ္စစ္ဓါတ္ကို ႐ွာေဖြေတြ႔႐ွိခဲ့ပါသည္။

            ထို႔ေၾကာင့္ကမၻာေလာကႀကီးတြင္ ဘုရားသခင္ လူတို႔အတြက္ေပးထားေသာ စြမ္းအင္မ်ားကို တစ္ခါတစ္ရံလြယ္ကူစြာ ႐ွာေဖြေတြ႔႐ွိခဲ့ေသာ္လည္း၊-တစ္ခါတစ္ရံတြင္မူ အျခားေသာသက္႐ွိသက္မဲ့အရာတစ္ခုခုမွတစ္ဆင့္ ႐ွာေဖြေတြ႔႐ွိတတ္ၾကပါ သည္၊-ထိုအထဲတြင္ လူတို႔၏ ေခၚေတာ္မူျခင္းလည္း တစ္ခုအပါအ၀င္ျဖစ္ပါသည္။

            ကလႅကတၱားမွ မာသာရ္ထေရဇားသည္ မိမိ၏အိပ္ခန္းျပဴတင္းေပါက္မွ ျမင္ရေသာ ဆင္းရဲသားရပ္ကြက္ကေလး၏ေန႔ တစ္ဒူ၀ လုပ္ငန္းေဆာင္တာမ်ားကိုၾကည့္ၿပီး သူတို႔အား အေစခံျခင္း၀တ္ကိုျပဳရန္ ဘုရားသခင္၏ေခၚသံကို ၾကားခဲ့ရ၏၊-စိန္ၾသ ဂုတ္စတင္းသည္လည္း သမၼာက်မ္းစာေတာ္ျမတ္ကို ဖတ္ၾကားရမွ ဘုရားသခင္၏ေခၚသံကိုၾကားရၿပီး ေနာက္ေတာ္သို႔လိုက္ခဲ့ ေလ။ထို႔ေၾကာင့္ တခ်ိဳ႕ေသာ ရဟန္းေတာ္တို႔သည္ အျခားေသာ ရဟန္းေတာ္မ်ား၏ ရဟန္းသိကၡာတင္ပြဲေတာ္သို႔ သြားေရာက္ ရာမွ ေခၚေတာ္မူျခင္း ခံရသည့္အျဖစ္မ်ားလည္း မ်ားစြာ႐ွိခဲ့ပါသည္။

            ခ်စ္စြာေသာ ဓမၼမိတ္ေဆြအေပါင္းတို႔၊- သည္ကေန႔ၾကားနာခဲ့ၾကရသည့္ ပထမက်မ္းစာေတာ္ျမတ္ထဲတြင္ ဆာမူအဲလ္ သည္ ဘုရားသခင္၏ေခၚသံကို မိမိဆရာသခင္ ဧလိမွတဆင့္ သိ႐ွိခဲ့ရသည္၊-ဧ၀ံေဂလိက်မ္းစာေတာ္ျမတ္ထဲတြင္လည္း သံေပ တ႐ူးသည္ မိမိ၏အစ္ကို အႁႏၵယ္မွတဆင့္ ကယ္တင္႐ွင္မက္ဆီးယားကို ဖူးေတြ႔ကာ ေနာက္ေတာ္သို႔လိုက္ခဲ့၏၊အႁႏၵယ္သည္ ကား သံေယာဟန္ဗတၱစ္မွဆင့္ ကယ္တင္႐ွင္ကို ေတြ႔ခဲ့၏။

            ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အသီးသီးကိုလည္း ဘုရားသခင္သည္ ပတ္၀န္းက်င္႐ွိ သက္႐ွိသက္မဲ့မ်ားမွတဆင့္ ေခၚေဆာင္ လ်က္႐ွိသည္ကို မေမ့သင့္ပါ၊-ထို႔ေၾကာင့္ပတ္၀န္းက်င္႐ွိအရာသတၱ၀ါအားလံုးကို တေလးတစား႐ွိၾကရမည္ျဖစ္သည္၊-သက္႐ွိ ျဖစ္ပါက ငယ္သူျဖစ္ေစ-ႀကီးသူျဖစ္ေစ-ေလးစာတန္ဖိုးထားၾကရမည္ျဖစ္သည္၊သက္မဲ့ျဖစ္က-ဘုရားသခင္ဖန္ဆင္းထားေသာ အရာမ်ားျဖစ္သည့္အတြက္တန္ဖိုး႐ွိစြာအသံုးျပဳၾကရမည္၊-မၿဖံဳးမိဖို႔ကိုေတာ့သတိခ်ပ္သင့္၏၊သံုးသည္ကို ဘုရားသခင္ႏွစ္သက္ ပါမည္၊သို႔ေသာ္ မသံုးပဲ အလာဟသၿဖံဳးျခင္းကိုေတာ့မူ ဘုရားသခင္ႏွစ္သက္မည္ မထင္ပါ။

            ယေန႔ၾကားနာခဲ့ၾကရသည့္ ဒုတိယက်မ္းစာေတာ္ျမတ္၌ သံေပါလူးက ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ခႏၶာကိုယ္သည္ ဘုရား႐ွင္ကိန္း ေအာင္းစံပယ္ရာ ဗိမာန္ေတာ္ျဖစ္သည္၊ထို႔ေၾကာင့္ မိမိတို႔ခႏၶာကိုယ္မ်ားကို ေလးစာတန္ဖိုးထားၾကရမည္၊-ကိုယ္ခႏၶာသည္ကာ မဂုဏ္စည္းစိမ္လိုက္စားရန္မဟုတ္၊-ဟုဆိုထားပါသည္၊-

            ဆက္လက္၍ သံေပါလူးက ဆိုသည္မွာ လူတို႔သည္ အျပစ္ႏွစ္မ်ိဳးကို က်ဴးလြန္တတ္ၾကသည္၊လူ႔အျပင္မွအရာကိုျပစ္ မွားျခင္းႏွင့္ လူ႔အတြင္းမွ အရာကိုျပစ္မွားျခင္းတို႔ျဖစ္သည္၊-ဆဲျခင္း၊ဆိုျခင္း၊မနာလို၀န္တိုျခင္း၊ကဲ့ရဲ႕  ျပစ္တင္႐ႈတ္ခ်ျခင္း၊ေ၀ဖန္ ျခင္း၊ေဒါသႀကီးျခင္း၊စသည္တို႔သည္ လူ႔အျပင္မွအရာကို ျပစ္မွားျခင္းမည္၏၊သို႔ေသာ္ ကာမဂုဏ္မႈကို က်ဴးလြန္ျခင္း၊သူ႔သား၊သူ႕ မယားကိုေဆာ္ကားျခင္းသည္ကား လူ႔အတြင္းမွအရာကို ျပစ္မွားျခင္းမည္သည္ဟုဆို၏၊

            လူ႔အတြင္းမွအရာကို ျပစ္မွားေသာသူသည္ ဘုရားသခင္က်ိန္းေအာင္းေတာ္မူရာ ဗိမာန္ေတာ္ကို ဖ်က္ဆီးျခင္းပင္ျဖစ္ သည္ဟုဆိုရမည္ပင္၊-အေၾကာင္းမွာ လူ႔ခႏၶာကိုယ္သည္ ဘုရား႐ွင္ကိန္းေအာင္းေတာ္မူရာ ဗိမာန္ေတာ္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ပင္ျဖစ္ သည္၊ထို႔အျပင္ ခရစၧတူးသခင္၏ ကိုယ္အဂၤါအစိပ္အပုိင္းလည္းျဖစ္သည္၊(ပ-ေကာ္ ၆ း၁၅)

            အားလံုးကို ခ်ဳပ္၍ဆိုရေသာ္-ဘုရား႐ွင္သည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို သူႏွင့္အတူထာ၀စဥ္အတူေနႏိုင္ရန္ အလိုေတာ္႐ွိေတာ္ မူသည္၊-ထို႔အတြက္ လိုအပ္ေသာ ေက်းဇူးေတာ္အျဖာျဖာကို ကၽြန္ေတာ္တို႔အသီးသီးးအားေပးသနားေတာ္မူသည္။-ထိုေက်းဇူး မ်ားသည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အတြင္း၌႐ွာေဖြေတြ႔ႏိုင္သိလုိ-ကၽြန္ေတာ္တို႔၏အျပင္ဘက္တြင္လည္းေတြ႔ႏိုင္ပါသည္၊-

            ကၽြန္ေတာ္တို႔၏အတြင္း၌႐ွိေသာ အသိပညာအေမွ်ာ္အျမင္ဥာဏ္အလင္းမ်ားသည္ကား ဘုရား႐ွင္ေပးသနားေတာ္မူ ေသာအတြင္းႏွင့္သက္ဆိုင္သည့္ေက်းဇူးေတာ္မ်ားျဖစ္သည္၊ထို႔အတူမိသားစု၊မိဘ ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမေကာင္းေသာ အေဆြခင္ပြန္း၊ႏွင့္ မိမိကိုယ္ကိုကိုယ္တန္ဖိုးထားျခင္းတို႔သည္ ျပင္ပေက်းဇူးေတာ္မ်ားပင္ျဖစ္သည္၊

            ႏွစ္မ်ိဳးစလံုးအေရးႀကီးပါသည္၊-ထို႔ေၾကာင့္ မိမိပတ္၀န္းက်င္တြင္႐ွိအရာမ်ားကို တန္ဖိုးထားေလးစားျခင္း အားျဖင့္လည္း ေကာင္း၊မိမိအတြင္းမွ ဘုရား႐ွင္ေပးသနားေတာ္မူေသာ ဥာဏ္အလင္းေက်းဇူးေတာ္မ်ားကို ျမတ္ႏိုးေလးစားကာ-တိုးပြားသည္ ထက္တိုးပြားေအာင္က်ိဳးစားၾကပါစို၊

            မိမိရ႐ွိထားသည္ ေခၚေတာ္မူျခင္းေက်းဇူးေတာ္ကို ဆံုးခန္းတိုင္ မေလွ်ာ့ေသာဇြဲသတၱိျဖင့္ေလွ်ာက္လွမ္းၾကပါစို႔၊